Magazinul nostru respecta prevederile Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate, si fara invocarea vreunui motiv, sa returneze produsele cumparate.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, urmand sa primeasca in termen de 14 zile (considerate de la data returnarii produsului catre Miro Technic Solutions S.r.l) contravaloarea comenzii. Cererea de retur trebuie formulata pe suport durabil, fara echivoc, care sa ateste in mod clar si probatoriu, intentia de retur si detaliile necesare: date client si comanda, modalitate de retur, modalitate de retur bani. (metode uzuale: document semnat de cumparator si transmis electronic - email la contact@schepp.ro - sau prin posta cu confirmare de primire sau cerere scrisa, semnata si datata, cu numar de inregistrare depusa la sediul nostru. Puteti descarca de pe site-ul nostru, folosind link-ul de la finalul paginii, un model optional de formular. ) Avem dreptul ca atunci cand consideram ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicitam acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului. Este necesara depunerea unei cereri pentru retur, ca prim pas, conform legislatiei in vigoare.
ATENTIE: va rugam sa folositi doar adresa de mail mentionata mai sus: contact@schepp.ro , orice comunicare la alta adresa de email NU este luata in considerare pentru retururi !!! Dupa trimiterea cererii de retur veti primi un email automat, cu un numar de inregistrare cerere. Daca nu primiti acest email va rugam sa verificati daca ati trimis la adresa corecta. De asemenea va rugam sa luati in considerare ca programul de lucru la showroom pentru retururi (predari fizic produse) este pana la ora 16:30, luni-vineri, iar pentru primiri cereri fizice de retur (scrise pe hartie) pana la 17:00.
In cazul in care in decurs de 14 zile de la trimiterea informatiilor despre retur (si implicit acceptarea returului) clientul nu furnizeaza un numar de AWB sau nu poate fi contactat prin metodele clasice (email, telefon), vom considera ca s-a renuntat la intentia de retur. Pentru a continua procesul de retur clientul trebuie sa deschida un nou tichet. Tichetul vechi va fi inchis.
In mod uzual returul banilor se face prin cont bancar, fiind cea mai usoara si rapida metoda de plata. In cazul in care clientul nu detine cont bancar, va rugam sa solicitati expres o alta metoda de retur bani, conform legislatiei in vigoare. Metode uzuale: Pentru platile de la casierie se foloseste dispozitia de plata, clientul urmand sa se prezinta la o data stabilita pentru ridicarea banilor. Pentru mandat postal este nevoie de datele complete (adresa, date client). Nu putem sa ne asumam eventualele costuri si intarzieri determinate de o metoda speciala de retur (gen deplasari suplimentare la sediul nostru sau la posta, costuri de mandat postal, intarzieri postale, etc). Pentru toate cazurile de retur recomandam contul bancar.
In cazul in care produsele returnate sufera modificari, deteriorari, uzura, nu mai sunt complete sau au elemente ale setului de livrare deteriorate, conform legii in vigoare profesionistul are dreptul de a diminua valoarea sumei rambursate, in urma unei evluarii obiective a produsului returnat, evaluare care nu trebuie sa descurajeze cumparatorul de a fac retur.
Va atentionam ca elementele considerate consumabile (printre care cele mai intalnite, dar nu absolute, sunt: perii de carbon, accesorii de test, filtre si saci aspirator, filtre sistem de filtrare, mandrine si elemente de fixare mandrine, talpi de fixare materiale abrazive, capete si elemente de taiat si fixat, capete de trimmere si motocoare, fire de taiere, cutite de taiere), in eventualitatea in care sufera utilizare, trebuie schimbate in cazul unui retur si valoarea lor va fi scazuta din totalul sumei returnate. Pentru a evita deteriorarea elementelor consumabile in cazul in care doriti sa testati produsul si credeti ca o sa il returnati aveti grija sa afectati la minim sau deloc aceste elemente (testarea fara sarcina este cea mai uzuala).
NOTA: legislatia expusa mai sus se refera doar la persoanele fizice. Persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul la retur.
Utilizare produselor
In cadrul returului este posibil ca valoarea returului sa fie redusa. Pentru a creste transparenta si a face lucrurile obiective va prezentam cateva dintre procedurile pe care evaluatorii Schepp.ro le stabilesc pentru a determina gradul de uzura ale produselor. Aceste metode sunt preluate din uzanta interna a industriei.
a) Consumabile: (inclusiv accesoriile sunt considerate consumabile, livrate separat sau impreuna cu alte produse, detasabile sau nedetasabile) sunt reprezentate de orice element care in urma folosirii normale se deterioreaza, urmand ca la un interval de timp sau utilizare sa fie inlocuit pentru a asigura functionarea corespunzatoare a produsului, ele nefiind proiectat sa functioneze pe intreaga perioada de viata a produsului. In mod uzual aici intra: filtre de orice natura, saci, perii de carbon, mandrine, tuburi aspirator, uleiuri, benzina, duze, etc. Odata folosite in sarcina consumabilele sunt considerate deteriorate 100% si urmeaza a fi distruse.
b) b. Produse (scule electrice cu motor electric):
· 0%-10% -> utilizare usoara: utilzare usoara, in sarcina sau fara sarcina. Interiorul produsului (mecanisme interne, interior) este intact, nu prezinta urme de uzura si folosire. Exteriorul poate prezenta urme usoare de zgariere pe suprafete fine si lucioase, ca rezultat ai manipularii si folosirii. Produsele nu au urme de material de lucru. Aspectul este similar cu al unui produs expus.
· 10%-15% -> utilizare medie: produsul a fost utilizat in sarcina, mecanismele interne prezinta urme de folosire, fara urme de material (perii utilizate, urme pe rotoare, urme de vaselina
Formular Retur: