Toate produsele comercializate pe Schepp.ro sunt originale, certificate, conforme cu normele UE si benficiaza de garantie valabila.
NOTA: Conform legislatiei din Romania, garantia este responsabilitatea integrala a vanzatorului, in acest caz Miro Technic Solutions S.r.l. Unii furnizori ofera garantii suplimentare, care pot diferi de garantia normala, legala. Aceste forme de garantii sunt in totalitate responsabilitatea acelui furnizor, tot ceea ce face Miro Technic Solutions S.r.l fiind sa transmita mai departe anumite documente primite de la furnizori.
Orice garantie care are alte insemne decat cele ale vanzatorului (Miro Technic Solutions S.r.l) reprezinta garantie de producator. Daca nu puteti distinge intre tipurile de garantii primite va rugam sa ne scrieti un email la contact@schepp.ro si va vom explica pentru fiecare caz in parte.
De multe ori garantia de furnizor dubleaza garantia vanzatorului, fara a afecta in nici un fel garantia legala. Clientul poate sa aleaga, daca considera ca este mai util pentru el direct garantia furnizorului.
TOATE produsele vandute de Miro Technic Solutions S.r.l beneficiaza de garantie legala, de vanzator, in baza facturii, indiferent ca ati primit sau nu garantia Miro Technic Solutions S.r.l. Garantia Miro Technic Solutions S.r.l se recunoaste prin faptul ca nu are notat pe el NICI O ALTA denumire de marca/brand/companie, in afara de datele vanzatorului, Miro Technic Solutions S.r.l.
Daca ati primit doar garantia de furnizor sau nu ati primit nici o garantie, acest lucru nu afecteaza in nici un fel dreptul la garantie legala, de vanzator, care este valabila cu factura originala. Daca doriti garantia Miro Technic Solutions S.r.l in format fizic sau electronic va rugam sa faceti o cerere la contact@schepp.ro
IMPORTANT: Daca alegeti sa reparati produsul in baza altei garantii decat celei de vanzator, Miro Technic Solutions S.r.l nu isi asuma nici o responsabilitate cu privire la termenele de reparatie sau alte conditii de reparatie.
Inceperea procesului de reparare se face conform legii, prin transmiterea, in scris, pe suport durabil, a unei instiintari privind lipsa de conformitate a produslui (problema de garantie aparuta). Metodele acceptate sunt:
· prin email la contact@schepp.ro
· prin cerere scrisa pe hartie depusa la secretariat (depunere fizica sau prin posta/curier)
· in caz extrem, DOAR DACA clientul nu poseda adresa de email sau nu poate depuse cerere scrisa prin SMS la unul din numerele de contact.
Termenul de solutionare este de maxim 15 zile calendaristice de la momentul instiintari.
Orice alt termen sau comunicare cu alta entitate diferita de Miro Technic Solutions S.r.l nu sunt luate in considerare.
(exemplu: daca mergeti la un service pentru a executa reparatia pe baza garantiei de producator, si APOI va adresati Miro Technic Solutions S.r.l pentru garantie de vanzator, dupa 10 zile, se considera ca termenul de reparare de catre Miro Technic Solutions S.r.l se scurge de la data instiintari catre Miro Technic Solutions S.r.l, nu de cand ati mers la service-ul de producator )
Informatii Generale:
Garantiile produselor vandute de Schepp.ro sunt asigurate de centre de service locale sau natioanale, dupa caz. Majoritatea produselor au centre regionale si locale de service, garantia fiind valabila in toata reteaua de service, indiferent de modalitatea sau locul de achizitie.
Durata garantiei este specificata in pagina produsului.
Pentru acelasi produs pot exista mai multe tipuri de certificate de garantie, in functie de furnizorul acelui produs.
In cazul in care aveti intrebari suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati. Va multumim!
Informatii detaliate:
Garantia produselor
1. Perioada de garantie comerciala
Este in mod uzual de 1 an pentru persoane juridice si 2 ani pentru persoane fizice, insa exista cazuri si categorii de produse in care aceste perioade se modifica. Pentru a afla exact perioada de garantie va rugam sa consultati informatiile din pagina de produs.
2. Sfera de aplicare a garantiei
a. Prezenta garantie este valabila doar daca poate fi prezentata factura sau chitanta originala (cu indicarea datei cumpararii, numelui produsului si a vanzatorului)
b. Prezenta garantie nu se aplica daca numarul de serie de pe produs a fost modificat, sters sau a devenit ilizibil.
c. Prezenta garantie nu acopera in niciun caz defectiunile rezultate in urma adaptarilor sau reglarilor realizate asupra produsului fara acordul scris, prealabil, al vanzatorului.
d. in cazul in care este necesara repararea produsului, aceasta garantie se aplica numai daca produsul este livrat unitatii de service impreuna cu consumabile functionale.
e. Produsul trebuie sa ne fie returnat ambalat corespunzator pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului.
3. Prezenta garantie comerciala exclude in mod expres urmatoarele elemente:
a. Elementele consumabile desemnate ca atare de producator, atat cele aflate in componenta produselor, cat si cele vandute separat (ex: perii, accesorii, mandrine si elementele componente ale acestora, saci, filtre, talpi, etc.). Garantia pentru aceste produse este garantia specifica consumabilelor, asa cum sunt ele reglementate de legile din Romania. Informatii complete si specifice se gasesc in informatiile furnizate de furnizor, pe manuale tehnice si pe site-urile oficiale ale furnizorilor.
b. Pentru informatii complete va rugam sa consultati aceste surse.
c. Echipamentele prezentate in service fara consumabile.
d. intretinerea periodica sau inlocuirea elementelor consumabile specificate in manualul de utilizare, precum si reparatia sau inlocuirea pieselor datorita uzurii normale.
e. Deteriorari ale produsului sau defecte de calitate care se dovedesc ca au survenit in urma utilizarii unor consumabile a caror calitate nu o putem controla si nu este indicata si recunoscuta de producatorul produsului.
f. Deteriorari cauzate de utilizari abuzive sau necorespunzatoare ale produsului. Utilizarea trebuie sa fie corespunzatoare celei descrise in manualul de utilizare.
g. Orice defectiune cauzata de nerespectarea instructiunilor furnizate de producator legate de procedurile corecte de intretinere care trebuie aplicate pentru produs.
h. Instalarea sau utilizarea produsului intr-un mod neadecvat standardelor tehnice, juridice, sau de securitate aflate in vigoare in tara in care este utilizat.
i. Deteriorari cauzate de reparatii efectuate de personalul unui service neautorizat sau de clientul insusi.
j. Deteriorari de transport provocate de ambalarea neadecvata sau incorecta (va sugeram sa pastrati ambalajul original pentru expedierea produsului in eventualitatea necesitatii de a transporta echipamentul din orice motiv). Va rugam sa acordati atentie sculelor cu motor termic, care in functie de anotimp necesita depozitare speciala.
k. Deteriorari accidentale si deteriorari provocate de fulgere, apa, foc, fluctuatii in alimentarea cu energie electrica, ventilare neadecvata sau orice alta cauza pe care Brother nu o poate controla in mod rezonabil.
3. Procedura de garantie
a. In cazul persoanelor juridice garantia si toate elementele care tin de garantie (transport, timpi de reparare, inlocuire produse, evaluare, costuri suplimentare, etc) sunt asigurate in mod DIRECT si ABSOLUT de service-ul indicat pe garantie. Schepp.ro nu intermediaza in nici un fel relatia de garantie sau service in cazul persoanelor juridice.
b. In cazul persoanelor fizice, clientul poate apela la Schepp.ro pentru benficiul garantiei, insa recomandarea noastra este sa apeleze direct service-ul intrucat procedura este mai rapida si mai eficienta. Va rugam sa luati in considerare ca aceasta este cea mai rapida metoda, in cazul altor metode timpul poate creste cu 5-7 zile.
In cazul in care clientul nu doreste sa apeleze direct service-ul, atunci acesta va deschide un tichet de garantie prin email la contact@schepp.ro , va primi un numar de inregistrare si indicatii despre cum se va proceda mai departe. Nu se accepta cereri de garantie fara deschiderea prealabila a unui tichet.
Procedura de garantie in cazul persoanelor fizice este realizata conform normelor legale in vigoare.
NOTA: Aceasta garantie comerciala nu va ingradeste nici un drept, privind lipsa de conformitate si viciile ascunse, conferit de Legea 449/2003, OG 21/1992, Codul Civil si drepturile clientului in raport cu vanzatorul rezultate din contractul lor de vanzare/cumparare.
ATENTIE: pentru a demara procesul de service garantie este necesar sa deschideti un tichet, prin trimiterea unui email la contact@schepp.ro . Acest tichet reprezinta dovada de cerere garantie si intrare in service, unde sunt trecute si analizate toate informatiile necesare (descriere defect produs, stare, documente necesare, informatii logistice, solutie service). Fara acest tichet cererea nu poate fi luata in considerare, iar orice trimitere care nu respecta cerintele va fi respinsa. In caz ca nu aveti email puteti sa trimiteti cererea de pe mailul altei persoane (cu conditia sa urmariti raspunsurile), sau in cazuri extreme puteti face o cerere scrie la sediul nostru sau trimisa prin curier cu confirmare de primire.